ponedjeljak, 11. kolovoza 2014.

SLEEK LIP 4 PALETA RUŽEVA ZA USNE - SIREN


Danas sam baš dobro raspoložena tako da sam poželjela napraviti recenziju nečega što jako volim i koju već duže odgađam a proizvod stvarno jako puno koristim ovoga ljeta. Dakle danas recenziramo ovu ljepotu, a to je Sleek Lip 4 paleta ruževa.


Prvo ćemo se baciti na malo tehničkih podataka - ja sam svoju kupila preko Sleek web stranice koju i vi možete posjetiti klikom ovdje a izdvojiti ćete 13,49 dolara plus poštarina koja je stvarno mala, a računa se po težini kupljenoga što po meni nije strašno s obzirom da dobijete 4 nijanse ruža koje su sve nosive, možete ih nositi zasebno a možete ih i miješati što je meni najdraže pošto prije nisam posjedovala paletu ruževa pa se nekako toga nisam ni sjetila kada su u pitanju ruževi u običnom pakiranju. Rok isporuke s njihove stranice je 4 do 10 radnih dana što mislim da nije strašno.

U našim drogerijama nisu dostupne, ali jesu preko web shopa Pink Panda gdje ipak nisu sve nijanse u ponudi a i cijena je viša. S druge strane brže vam stignu sa Pink Pande pa tko voli nek izvoli! U paleti dobijete 5.4 grama ruževa koje osim različitih a opet jako lijepo usklađenih nijansi odlikuje i raznolikost formula - od mat preko satin završetka pa sve do sjajnih formula.

Pogledajmo sastav i općenite informacije na poleđini kutije:


Sastav nije idealan i to mi je jedina zamjerka na ovaj proizvod. Bila bih sretnija da nešto prirodnije nanosim na svoje usne, ali kako koristim minimum proizvoda sa polulošim sastavom ipak ću ga nastaviti koristiti. Svakako je dobro što se na njihovoj stranici može vidjeti sastav svakog pojedinačnog proizvoda da ne naručujemo na slijepo i ne moramo kopati po internetu da bi našli sastav.
Predlažem da to svim web shopovima postane praksa jer nažalost za sada nije.

I vrijeme je da vas više ne gnjavim sa detaljnim opisima, nego više fotki, manje priče!

Paleta fotkana pri dnevnoj svjetlosti...


...i izravno na sunčevom svijetlu:


Sviđaju mi se i nazivi nijansi u paleti (pišu na poleđini palete, na kojoj još stoji točna nijansa palete, gramaža i podatak da bi se trebala iskoristiti unutar 18 mjeseci nakon otvaranja).
Dobijete i mali aplikator koji je zapravo i iskoristiv, vlakna su mu čvrsta i lako nanosi ruževe ako ne želite prljati ruke. Meni je ipak najdraže utapkati ih čistim prstima do željenog intenziteta, ali aplikator posluži za eventualno popravljanje tokom nošenja jer vjerujem da nećete uslijed radnog vremena ili noćnog izlaska htjeti umakati prste u ruž. 
Odmah da se dotaknem i toga dijela, ruževi su jako postojani i iako ima i mat nijansi nijedna mi se ne skuplja u sitnim boricama usana niti isušuju usne, a niti se ova crvena nijansa koja je najmekša prelijeva preko ruba usana.

Slijede swatchevi:

na slabijem dnevnom svijetlu, u zatvorenom prostoru:


 na jačem dnevnom svijetlu, u zatvorenom prostoru:


i ovdje se sunčaju ravno u podne :)


Ne bih ulazila u opise kakva je koja boja, zato sam ih i fotkala pri različitom osvjetljenju da vidite točno kako se boje ponašaju. 
Željela bih samo napomenuti da su dobro pigmentirani, s tim da se sa pigmentacijom najmanje iskazala nijansa "miss me", ali ostali su iznadprosječno pigmentirani (pogotovo desire me, on je luđački pigmentiran) a "miss me" je negdje srednje pigmentacije što je meni zapravo drago jer nećete pretjerati ako ga upotrijebite za neki smireniji dnevni look. 
Upozorila bih i na to da je ruž u nijansi "desire me" dosta mekši od ostalih nijansi tako da je dovoljno lagano pritisnuti prst ili kistić u ruž inače bi mogli napraviti krater u njemu.

Sve u svemu, ja sam svojom paleticom jako zadovoljna, redovito posežem za njom i od srca je preporučujem. Kako se pokazala jako kvalitetnom priželjkujem isprobati i ostale nijanse.

I to je to! 
Kako se vama sviđa ova paletica? 
Želite li ju možda u nekoj drugoj kombinaciji boja? 
Koristite li koji Sleek proizvod i koji vam je najdraži? 
Slobodno ostavite svoje mišljenje, prijedloge, kritike, puno mi znače komentari!


Puno pusa vam šaljem! 
vaša Lily

Broj komentara: 10:

  1. Na nekom sajtu (mislim da je makeuplaza.rs) se može poručiti Sleek šminka, ali ovih paleta sa ruževima nema :( A iz tvoje palete, najviše mi se sviđa Love me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako mi računica pokazuje da se najčešće najviše isplati naručiti direktno od proizvođača, posrednici uvijek uzmu "dio kolača" a meni nije tako bitno da mi stigne idući dan. Da, Love me je jako lijepa. :)

      Izbriši
  2. Imam par (mislim 4) Sleek palete sjenila, jako su mi drage, storm je definitivni must have :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Au naturel koju vrlo rado koristim, a na putu mi je ova nova LE Arabian nights i svaki se dan nadam da nije možda stigla. :) Ah valjda će idući tjedan, baš mi se jako svidjela po swatchevima na drugim blogovima.

      Izbriši
  3. sviđaju mi se nijanse ruževa :) jako lijepa recenzija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Da, nijanse su baš nosive, a super mi je što ih mogu i pomiješati pa napraviti svoju.

      Izbriši
  4. Iskreno, nikada nisam koristila ruževe koji nisu u stiku (shame on me) pa ne znam kako bi se snašla s ovom paleticom, koja je predivna jer su boje totalno moje :D Možda je vrijeme da se ohrabrim i pokušam s nečim sličnim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovo prvi kontakt sa ruževima u tom obliku i jednostavnije je nego što mi se činilo ovako na prvi pogled, tako da nema straha, pogotovo ako ti se boje sviđaju. ;)

      Izbriši
  5. Nisam nikad koristila ovakve palete ruzeva, ali Sleek rumenila su mi odlicna :) ovdje mi je najljepsa nijansa Love me, bas je posebna nekako. Vjerujem da ces ovaj proizvod jos puno koristiti, Sleek je super investicija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O rumenilima baš svi pričaju, vjerujem da ću se i ja jednom odlučiti za kupnju, dok dobro pronjuškam nijanse. :) Puno ga koristim ovo ljeto a definitivno se neću pozdraviti s njim ni kada počne jesen, dapače! :D

      Izbriši