subota, 30. kolovoza 2014.

SLEEK ARABIAN NIGHTS paleta sjenila

Iako nisam ljubiteljica shimmerastih sjenila na svakodnevnoj bazi, ponekad me pukne da bi mi shimmer sjenilo u određenoj nijansi podiglo neki večernji look. I onda sam opazila ovu paletu i pomislila: da, to je to! Vjerujem da su svi već upoznati sa super brendom imena Sleek koji po pristupačnoj cijeni nudi kvalitetne proizvode.
Ja sam zadnje ugrabila Arabian nights paletu sjenila koja je dio limitirane kolekcije. Za nju treba izdvojiti 11,99 dolara plus poštarina kao i za sve ostale njihove palete od 12 sjenila, a kako kod nas nisu dostupni svoju sam naručila sa njihovog web shopa (klik). Možete ih naći još i na Pink Pandi, ali cijena je nešto viša nego ovdje.
Poštarina na samu paletu me izašla 1,52 dolara što je više nego povoljno, a došla je jako dobro zapakirana i nije bilo baš puno mogućnosti da će se nešto razbiti ili polupati.

Ovaj vikend imate popust od 20% na web shopu uz kod GIVEME20 tako da možete malo i ušparati ako se odlučite na kupnju. :D

Iako me se vanjske kutijice inače baš i ne dojme previše, ova je tako lijepo oslikana u skladu sa temom da sam ja bila oduševljena. Svaka čast na dodatnom trudu, Sleek!



Na poleđini kutije uz sastav imamo i par prijedloga kakve lookove možemo napraviti sa paletom.


Paleta je uobičajenog dizajna za sve Sleek palete, osim što palete iz limitiranih kolekcija imaju natpis koji na to ukazuje. Ono što meni ne odgovara je da na ovim paletama apsolutno sve ostaje - otisci prstiju, prah sa nekih drugih proizvoda... sve! Kako mrzim vidjeti prljavu šminku, to mi zadaje malo dodatnog posla, ali neću im zamjeriti.



Ovdje je slikana u zatvorenom prostoru. Možete vidjeti da sam neke nijanse već koristila, ali što se može... Svi smo mi ljudi! :D Na ogledalu je folija sa imenima nijansi koje su 
s lijeva na desno, gornji red: Scheherezade's Tale, Gold Souk, Aladdin's Lamp, Sultan's Garden, Hocus Pocus, Simbad's Seas
s lijeva na desno, donji red: Genie, Black Magic, Stallion, Sorcerer, Valley Of Diamons, 1001 Nights
I imenima su se potrudili pratiti temu! :)


Osobno mislim da ova paleta svu sloju raskoš pokazuje tek obasjana suncem, tako da slijedi slika na izravnoj sunčevoj svjetlosti.



Meni su nijanse prekrasne, pigmentirane i traju na kapcima. Jedino trebate pripaziti sa nijansama koje sadrže krupnije sjajne čestice jer moram priznati da se truse kada ih nanosite na kapak (ja sam do sada koristila Souk Gold i Hocus Pocus koje imaju dosta sjajnih čestica), pa možete završiti sa tim shimmerom na obrazima što se teško može onda skinuti i uvijek koja čestica ostane na obrazu.
Žao mi je što su u Valley Of Diamons (predzadnja u donjem redu) koja je jako lijepa ljubičasta boja ubacili krupni zlatni glitter jer mi to nije lijepa kombinacija. 
Nijansa koja me najugodnije iznenadila je Simbad's Seas jer je prekrasno pigmentirana, usudila bih se reći električno plava nijansa.

Ispričavam se na izostanku swatcheva, pokušavala sam ih uslikati kamerom na mobitelu ali nikako nije ispadalo dobro i sjenila nisu izgledala dobro kao uživo pa ih nisam htjela "nagrditi". Fotić mi je otputovao sa rođakinjom! :D Za swatcheve vas mogu uputiti na post sa bloga Talishas Art i zbog njenih swatcheva (klik) sam i ja kupila paletu i nisam se pokajala.

I kako vam se sviđa paleta? 
Hoćete li iskoristiti popust na Sleek web shopu ovaj vikend i ako da, što ćete kupiti?
Hvala Vam na čitanju i čujemo se u komentarima! :)

Broj komentara: 8:

  1. Predivna je :D Ja čekam svoju, naručila sam je kad je bila akcija 2+1 gratis i sad sam u nestrpljivom iščekivanju poštara :D Slažem se da je Sleek ambalaža katastrofa jer ostaju packe, no mene još više živcira što se jako teško otvara i što sam si već nekoliko puta uništila nokat :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što si još uzela? :D Ja sam si danas naručila još jednu paletu i sad idem na kozmetičku dijetu.
      I ja sam se malo mučila na početku ali našla sam način da ju bez imalo muke otvorim: gurneš nokat palca desne ruke u onaj utor gdje se otvara i osloniš se noktom na donji dio plastike i lagano gurneš prema gore gornji poklopac, stvarno se lako tako otvara. Nadam se da si me skužila što pokušavam reći i da nokti više neće patiti. :)

      Izbriši
    2. Mislim da znam što hoćeš reći za otvaranje, ali ne želim riskirati, tako da od sada na taj način otvaram uz pomoć turpijice za nokte :D Uzela sam još rumenilo u nijansi Pink Spirit i paletu ruževa iste nijanse kao što je tvoja zahvaljujući tvojoj pozitivnoj recenziji i swatchevima :D

      Izbriši
    3. Ma bitno da si se snašla. ;)
      Sviđa mi se tvoj odabir, blush by 3 sam htjela i ja uzeti, ali ona kombinacija koju sam htjela je oos (htjela sam sweet cheeks, a možda ju neće više ni obnavljati jer je LE nažalost). I držim fige da i tebi paleta ruževa bude fantastična! :D

      Izbriši
  2. divne su boje :) ja čekam neki malo bolji priljev novca da malo opeljušim sleek :P zasad imam jednu paleticu i oduševljena sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da što prije isprobaš još Sleek proizvoda, meni ni jedan nije ostavio mlak dojam nego su mi svi redom koje sam isprobala fantastični. :D

      Izbriši
  3. Koja krasna paleta! A i ime joj baš odgovara :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su se potrudili oko detalja i cijele priče oko ove palete! :)

      Izbriši