nedjelja, 24. kolovoza 2014.

RECEZIJA: NIKEL ULJE NOĆURKA

Imate ćudljivu kožu uvijek pomalo "vodi svoju politiku" bez obzira koliko joj ugađali? E pa onda se razumijemo. Htjela bih vam prvo predstaviti stanje moje kože da se imate čime voditi kada čitate moju recenziju.

Moja koža je mješovita do masna ali zna imati stvarno divne dane kada je normalna, bez nepravilnosti, ali također, usred stresa, u čuvenom pms-u ili jednostavno kad joj dođe zna me počastiti sa nepravilnostima, ima svojih ekstremno masnih dana kao i dana kada traži da joj pomognem sa nekim dodatnim preparatom i da joj vratim vlagu. 
Tu savršeno uskače proizvod koji danas recenziram, Nikelovo ulje noćurka.


Upakirano je u kartonsku kutijicu kakvu vidite na slici gore, a unutra je klasična staklena bočica smeđe boje u kakvima je najbolje čuvati ulja pošto svjetlost djeluje na ulja ukoliko su joj izravno izložena. Bočica je zapremnine 30 ml i trebali biste potrošiti proizvod u roku od šest mjeseci. Nikel ne testira na životinjama.

Ja sam svoje uzela u DM-u, a puna cijena mu iznosi 99,90 kn (naravno uvijek možete kombinirati sa njihovim popustima na prirodnu kozmetiku koji se preiodično pojavljuju kod njih ili jenodstavno sa popustom -25% na jedan proizvod). Možete ga naći još i Mulleru, odabranim ljekarnama, online na njihovom web shopu (LINK) i u njihovoj specijaliziranoj prodavaonici u Zagrebu, Vlaška 40.



Na kutijici stoje primamljiva obećanja:

S nekoliko kapi ovog 100% prirodnog ulja, vaša će koža postati hidrirana, baršunasto meka i blistava. Obnavlja prirodni zaštitni sloj kože zadržavajući vlagu u njenim dubokim slojevima.

Čuvati pri temperaturi od 25°C.

Savjet za ljepotu: Za pojačani učinak njege prije kreme nanesite nekoliko kapi ovog ulja. Zbog svog sastava pogodno je za njegu svih tipova kože.


U sastavu nije samo ulje noćurka, nego je to (idemo redom po sastojcima) mješavina jojobinog ulja, ulja pasiflore, ulja noćurka, vitamina E, ulja slatke naranče, ulja ružmarina i sastojka limonene, poznatog kao mirisnog sastojka ali i kao potencijalnog alergena u nekim, jako rijetkim slučajevima. 

Ništa iz sastava ove mješavine ulja ne bi trebalo biti komedogeno, nego isključivo izrazito hidratantno, sa protuupalnim i umirujućim svojstvima. 


Sama bočica ima na otvoru ugrađen ovaj plastični dio, koji pušta ulje "kap po kap" iz bočice što je jako praktično jer ga zbilja malo treba za jedno nanošenje.

Ovo je moje prvo ulje za njegu lica i ako ih i sami niste nikada prije koristili, razumijem ako vam je cijela ta ideja malo odbojna, ali vjerujem ako probate pravo ulje ili pravu mješavinu ulja koja će odgovarati potrebama vaše kože da ćete skroz promijeniti mišljenje kao i ja. 

Da se stvarno oduševim ovim uljem trebalo je i malo prakse, tako da sam ga znala nanositi u krivom stanju svoje kože, na primjer kada bi ona bila u vrhuncu svoje masne faze i tada bi ono samo stajalo na koži, vrlo, vrlo malo bi moja koža "popila". Također mi se efekt ne bi svidio ako bih nanijela previše ili premalo ulja. 

Nakon nekoliko nanošenja sam došla do najboljeg način korištenja koje najbolje odgovara mojoj koži i zbog kojega ga ja jako volim: koristim ga umjesto hidratatnog seruma, umjesto noćne kreme, otprilike dva puta tjedno ili ako osjetim potrebu, kada moja koža traži malo više vlage nego joj moja lagana noćna krema može pružiti (trenutno koristim Hipp baby blagu kremu koju sam recenzirala ovdje, ili ponekad Balea Aqua serum). Dovoljno mi je dvije do tri kapi za cijelo lice, a također ga razmažem dolje i prema vratu. Bolje mi se upija na vlažno lice, ja koristim hidrolat kamilice, ali poslužit će i obična voda.

Takav način korištenja odgovara mom tipu kože, ali čitala sam dosta dojmova i suhokožaca koji ovo ulje jako vole, a često ga koriste ispod kreme.


Nisam bila sigurna koliko je potrebno pokazivati teksturu ulja, ali evo je - jako tekuće i blage žućkaste boje. U mirisu najviše dominira naranča, ugodan je i prirodan, identičan mirisu njihovog gela za umivanje, ukoliko ste ga probali. Nije naporan i vjerujem da nikome neće biti problem.

Dovoljno mu je nekih dvadest minuta da se potpuno upije (imajte ipak na umu da se ulja u izvornom obliku teže upijaju od krema). Ujutro je moja koža divna: blistava, meka, suši dijelovi su lijepo hidratizirani i ne izazove mi nikakve nove nepravilnosti niti mi začepi pore.
Ja sam iskreno oduševljena ovim proizvodom, koristim ga već pet mjeseci i mislim da je to dovoljno vrijeme da upoznam sve njegove strane i djelovanja.

Jeste li vi isprobale ovo ulje i kakvi su vam dojmovi?
Koristite li možda neko drugo ulje za lice?
Koristim još jedan Nikelov proizvod kojim sam oduševljena, jeste li možda za još jednu Nikel recenziju?
Javite svoje mišljenje u komentarima! :)

Želim vam ugodan početak tjedna i hvala na čitanju! :)

Broj komentara: 12:

  1. Ja zimi umjesto noćne kreme koristim kemigovo makadamijino ulje i s njime sam oduševljena jer je dosta lagano. Volim koristiti ulja, ali kažem, u hladnijem dijelu godine, ljeti bi mi bilo premasno za kožu i ne "pita" me koža te jače stvari. Ovo ulje jako dobro zvuči, iako moram priznati da nisam probala ništa od Nikelove marke još uvijek..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jako zadovoljna sa dva od tri proizvoda od Nikela koja sam do sad isprobala, a jedan mi baš nije odgovarao, no mislim napraviti recenziju ovoga drugog koji mi se svidio tako da više o tome kasnije. :) Ovo ljeto sam koristila ulje jer nije bilo baš previše ljeta. :D Ipak mislim da bi mi svaku noć bilo previše, ali svačija je koža drugačija i meni je drago što si našla način na koji ti funkcionira. :)

      Izbriši
  2. Super ovo zvuči. Ja u zadnje vrijeme koristim Elixir ulje i oduševljena sam! Isto sam na početku imala dileme oko načina nanošenja i doze koja mi je potrebna, ali sam shvatila da mi je najbolje nanijeti nekoliko kapi na vlažnu kožu, onda se tako divno upije i koža bude savršeno meka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elixir nisam bila u prilici isprobati ali sam vidjela dosta pozitivnih recenzija gdje su cure oduševljene kao i ti tako da bih i ja voljela jednom probati. :) Treba malo prakse ali najvažnije da smo se snašle! :D Isto i ja radim sa ovim uljem i super mi odgovara.

      Izbriši
  3. Koristim umjesto noćne kreme ulje i tonik od Green Girl i jako sam zadovoljna. Umjeto ovog ulja, pila sam kapsule noćurka (mogu se kupiti u ljekarni). Kao što si rekla, ulje se bolje upije na mokroj koži. zato prvo lice poprskam tonikom, a zatim stavim ulje, razmažem ga po licu i pričekam jedno pola sata da se upije. Nakon toga, višak uklonim papirnatim ručnikom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, od Green girl nisam ništa isprobala ali planiram, jer ju hvale na sve strane! :)
      Nisam nikada pila nikakve dodatke, zazirem malo od toga, možda sam samo neinformirana.
      Drago mi je da si našla način na koji tebi funkcionira.

      Izbriši
  4. ovo ulje je jako hvaljeno, morat ću ga probati :)
    I da, čekam tu drugu Nikel recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ga toplo preporučujem, mislim da bi većini ljudi moglo odgovarati tako da probaj. :)
      Hvala na zelenom svijetlu za drugu recenziju, pišem čim prođe ovo tmurno vrijeme i uhvatim dobre fotke! ;)

      Izbriši
  5. Želim ga već neko vrijeme isprobati. Nadam se da će doći na red ove jeseni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super izbor za jesen kada koži treba više vlage, baš me zanima kako će ti odgovarati na tvom tipu kože! :D

      Izbriši
  6. Nisem še preizkusila te znamke, izgleda zelo zanimivo, jaz itak obožujem olja! :) Moram preveriti, če je tudi pri nas na voljo v Dm-u :) x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikel je hrvatski brend i nisam sigurna da li je dostupan u Sloveniji, ali nadam se da ako i nije bi mogli proširiti tržište. Web shop dostavlja samo po Hrvatskoj, nažalost. Ako pronađeš svakako isprobaj! Hvala ti na komentaru, meni je tvoj blog otkriće! :)

      Izbriši