utorak, 10. lipnja 2014.

PREPARATIVA NA PUTOVANJU

U posljednjem postu sam vam pokazala što sam od dekorative ponijela sa sobom na putovanje, a najavila sam taj tip posta i za preparativu.

Ako ste ikada malo pretjerali sa preparativom u koferu ili ručnoj torbi, onda znate da osim što zauzima puno mjesta sva ta tekućina nije nimalo lagana.

Sama preparativa zauzima puno više mjesta od dekorative ali ja imam svoj mali trik kako si barem malo olakšati putnu torbu, a jesam li uspjela provjerite u nastavku posta!

Ja na ovome putu nisam morala nositi osnovne stvari kao što su gel za tuširanje, pasta za zube i šampon, ali ako ne idete nekom u posjet nego u hotel/apartman/na ljetovanje, nemojte zaboraviti i te stvari. Tu nažalost nema pomoći, jer ako ostajete duže mala putna pakiranja vam neće biti dovoljna. Eventualno ponesite pastu za zube koja je na pola potrošena.  Dobar trk je ne nositi te stvari sa sobom, nego ih kupiti na odredištu.

Dakle, evo sve što je pošlo na put sa mnom:


Ne dajte da vas ambalaža zavara! Dosta stvarčica nije ono što na njoj piše, odnosno, moj trk je da čuvam manje posudice kada potrošim neki proizvod i onda kada idem negdje jednostavno preparativu koju trošim kod kuće prelijem u ta manja pakiranja, i tadaaam, mjesto je ušteđeno. Maske volim ponijeti u obliku ovih u vrećicama, a trebam li napomenuti da sve tubice spljoštim dokle god ide?

Ovu hrpicu sam razdvojila na dvije grupe: lice i tijelo/kosa.

Prvo ću vam predstaviti proizvode za lice:


Prvi je Afrodita 3u1 gel za umivanje+piling+maska za kojeg spremam recenziju, ali reći ću samo da me nije oduševio. Nisam od njega očekivala da mi savršeno radi u sve tri funkcije, ponijela sam ga u osnovnoj funkciji gela za umivanje ali sam mislila ako imalo dobro radi druge dvije funkcije, biti će u redu. Detaljnija recenzija ide u idućih par dana!

Bioderma Sebium Pore Refiner krema za lice je meni omiljena kada mi nabrzinu treba instant mat efekt a jako mi se dobrom pokaže kao primer ispod make up-a.

Balea Aqua serum je moja ljetna doza hidratacije i koristim ga kao noćnu kremu. Mislila sam ponijeti Hipp kremu koju sam već recenzirala ali ona je dosta "bucmastija" od Aqua seruma, tako da sam na kraju njega ponijela.

Za usne je tu Balea Urea balzam, ne mogu reći da je to najbolji balzam ikada, ali mi je ok za hidrataciju, a dobro se ponaša i ispod ruževa pa mi je bilo logično njega ponijeti.

E sad, ova mala posudica od Noćne voćne maske u svojoj unutrašnjosti zapravo krije Dessert Essence Thoroughly Clean Oil Control Lotion, dnevnu kremu koja inače ima ogromnih 120 ml i nema šanse da bih je nosila full size, a ova posudica je zapremnine 15 ml. Dojmove o istoj još formiram, za sada su više pozitivni, ali vidjet ćemo s vremenom.

Hipp Zartcreme je super mala moćna kremica koja odlično vlaži kožu, uvijek ju imam za svaki slučaj kada primijetim da mi je neki dio lica isušen. Neće popraviti situaciju u dubljim slojevima kože (za to služe serumi), ali samu površinu odlično nahrani a nije premasna.

Imam i jednu Volo spužvicu koja mi je spas u zadnji čas kada primijetim da mi se nos peruta (a to mi se ljeti zna dogoditi zbog sunca i matirajućih krema, a zimi zbog hladnoće). Suhom spužvicom laganim kružnim pokretima prođem po perutavom dijelu a kako je spužva porozna, ona zahvati mrtvu kožu, odnosno te ljuskice, koje ostanu unutar njenih pora.

Tu je i jedno pakiranje Garnier Pure samozagrijavajuće maske koja meni odlično čisti pore. Trenutno doma koristim Lush Mask of magnaminty koja je isto odlična, ali ću se za putovanje radije odlučiti za ovu varijantu jer je manji teret.

Kao okoloočna kremica mi služi jedno pakiranje Merzove maske za okoloočno područje, bez problema mi je potrajala tih 7 dana.

Nezaobilazna su i pinceta i Curaprox četkica.

Nastavljamo dalje, na proizvode za tijelo i kosu:


Prvi na redu nam je Economic parfem koji bi trebao biti kopija Naomi Campbell Cat deluxe at night, ali po meni je on daleko od originala koji ima veću dubinu i više nota. Ipak, malen je, osvježavajuć a može proći i pod dnevni i pod večernji parfem i pa sam ga ponijela. Baš mi je neki dan stigao fejk Travalo sa eBaya od 5 ml, pa ću ubuduće moći bilo koji parfem preseliti u njega i nositi sa sobom u torbici.

U ovome pakiranju Balea gela za tuširanje je Baleina dvominutna kura za kosu s mirisom kokosa o kojoj ste više mogli čitati ovdje. Kosa mi bude prelijepa od ove maske a količina mi je bila dovoljna.

Garnier Clean sensation dezić je ovdje u full size verziji, iako ovih dana u torbi za svaki dan nosim sa sobom mini size Balea sensitive dezića za svaki slučaj. Ovaj mi jako dobro radi svoj posao i s njim sam zadovoljna.

Nivea Soft nije Nivea Soft, već Balea kremasto-uljni losion pistacija, više o njemu ovdje. Znam da će mi jako dobro hidratizirati kožu, a ova posudica je zapremnine 50 ml što mi je dovoljno za tjedan dana.

U ovoj maloj posudici u kojoj se dobije med uz čaj u jednom divnom kafiću se nalazi aloe vera gel kojom umirujem kožu nakon depilacije.

Tu su i moja Venus britvica i Essence sklopivi češalj-ogledalo iz limitirane kolekcije You rock! koje je i više nego praktično.

Ipak, našla su se tu još dva proizvoda koja sam potrošila taman prije puta pa sam ih kupila na odredištu:


Eveline Slim Extreme 4D Gold serum jer sam bila jako savjesna u mazanju prvom kremom protiv celulita, a ne želim se ulijeniti i Olival mlijeko za čišćenje lica s uljem smilja jer sam micelarnu potrošila a Afrodita umivalicu nisam baš mogla koristiti za okoloočno područje jer ima piling zrnca.

I to je zapravo sve što sam ponijela i sve što mi je bilo potrebno. Nije malo, ali teško da bih mogla smanjiti još više. Inače imam neku čudnu naviku uvijek prvo spakirati kozmetiku kuda god da idem, a kada sam sigurna da je sva kozmetika na broju onda idu ostale stvari.

Pošto polako počinju sezone godišnjih i odlazaka na more, nadam se da ću možda nekome pomoći u pakiranju. :)

IZVOR

Slažete li se samnom ili imate što za nadodati a da sam ja možda zaboravila? Nosite li više ili manje kozmetike od mene na putovanja ?
Pišite mi u komentarima! :)

xoxo,

vaša Lily

Broj komentara: 6:

  1. Sa preparativom uglavnom ne pretjeram, nosim samo ono što stvarno koristim i što mi treba. Volim mini Balea pakovanja, za putovanja su idealna (Y) Moram nabaviti Curaprox četkicu kad je svi hvale toliko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da moraš, ja imam osjetljivo zubno meso i samo ove četkice koristim jer su jako nježne za zubno meso, pa ako imaš sličnih problema svakako probaj! :)

      Izbriši
  2. Hipp kremica je postala hit i must have proizvod svih kozmetičkih torbica:)) Kad putujem ili sve prebacim u mini pakiranja ili kupim u dmu mini pakiranja, a i sve ovisi na koliko dana idem:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikud bez Hipp kremice! :D Baš tako, sve ovisi koliko ćemo ostati negdje.

      Izbriši
  3. Super su mi ovakvi postovi :D Odlična ideja s malim posudicama, ja ih obično bacim, ali sad ću se truditi sačuvati ih jer će mi trebati za odlazak na ljetovanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti dala ideju, nadam se da ćeš ih skupiti dovoljno do ljetovanja. B) Hvala ti. :*

      Izbriši